← Blog

Indlæg

brew.sh: De pakker, jeg har brugt i 2023

I april 2020 offentliggjorde jeg et indlæg om de pakker, jeg bruger, fra macOS-pakkehåndteringen brew.

Brew: Pakkehåndtering til macOS

Brew: De pakker, jeg bruger

Det er nu næsten tre år siden, og mine brugsvaner har ændret sig en smule. Derfor kommer her min opdaterede liste.

==> Formulae
ca-certificates gallery-dl mpdecimal openssl@1.1 python@3.11 readline sqlite xz
==> Casks
1password authy gpg-suite microsoft-powerpoint signal telegram-desktop
alt-tab discord keka microsoft-word slack transmit
anydesk firefox microsoft-auto-update minecraft spotify whatsapp
app-cleaner google-chrome microsoft-excel notion sublime-text