Indlæg
brew.sh: De pakker, jeg har brugt i 2023
I april 2020 offentliggjorde jeg et indlæg om de pakker, jeg bruger, fra macOS-pakkehåndteringen brew.
Brew: Pakkehåndtering til macOS
Det er nu næsten tre år siden, og mine brugsvaner har ændret sig en smule. Derfor kommer her min opdaterede liste.
==> Formulaeca-certificates gallery-dl mpdecimal openssl@1.1 python@3.11 readline sqlite xz
==> Casks1password authy gpg-suite microsoft-powerpoint signal telegram-desktopalt-tab discord keka microsoft-word slack transmitanydesk firefox microsoft-auto-update minecraft spotify whatsappapp-cleaner google-chrome microsoft-excel notion sublime-text